Propun ca prin acest nou subiect sa ne impartasim unii altora cu ce echipamente, naluci si accesori am avut cele mai bune rezultate, care credeti dupa parerea voastra ca este cel mai potrivit echipament pentru spinning si nu in ultimul rand, care credeti ca sunt cele mai prinzatoare naluci... ADDICTED TO SPINNING
La capitolul spinning sunt inca incepator ,mai am multe de invatzat .In momentul de fatza echipamentul meu se rezuma la: Lanseta Berkley cherrywood 2.40 8-25 gr, si mulineta Okuma Alumina Al20 8BB recuperare 5.0:1. In ceea ce priveste nalucile cel mai mult ma atrag voblerele si lingurile(dak este vb de stiuca) si inca sunt in etapa de experimentare : marci,modele,culori,evolutie etc.
Lanseta DAM,2,70,actiune 10- 40gr.,carbon,telescopica(mai comoda),mulineta Shakespeare(de vreo 5ani)excelenta,doar 3 rulmenti(greu de crezut nu?)adusa din state.Firul este textil,Sufix perform.Braid de20lb(9,1kg.)Voblerele cele mai" prinzatoare" ptr.mine sunt mai jos.Despre locuri am vorbit si la alte subiecte.FIR INTINS.
Lanseta Shimano Force Master,2,40 m, 20 - 50 g. , mulineta Shimano Exage 2500 FA, multifilament Spiderwire 0,17 mm, 37 lbs (16,5 kg),si o gramada de woblere si linguri....In materie de naluci, favoritele mele sunt : Linguri - Es-e si Linx de la Berti, Mepps Cyclops,frunza de la Gipo, Woblere - Slider, Skinner, Perch si Minnow, de la Salmo- Count - Down, Husky Jerk, Original si Shallow Shad Rap de la Rapala........... In poza este ultima isprava (astazi) a lui Salmo Slider 7 real shiner
[ Editat 30 Sep 2007, 03:35PM ] ADDICTED TO SPINNING